Šola ne sme pristati na vlogo orodja medsebojnega nagajanja staršev
Varuh meni, da šola ne sme posegati v nesporno pravico otroka do zagotovljenega prevoza zgolj zato, ker tako želi eden od staršev, ki v času prevoza sploh ne izvaja varstva in vzgoje otroka. Šola takšnega mnenja ni sprejela. več
Inšpektorat, pristojen za šolstvo, mora upoštevati strokovna stališča organov s področja dela z otroki s posebnimi potrebami
Po mnenju Varuha človekovih pravic Republike Slovenije Inšpektorat RS za šolstvo ne more ugotavljati, da šola ni dolžna izvajati prilagoditev za otroka s posebnimi potrebami, ki so izrecno opredeljene v dokumentih, ki opredeljujejo potrebne prilagoditve, in tudi ne, da otrok, ki mu... več
Namen prevoza v šolo je, da se otroku omogoči prisotnost pri pouku
Po mnenju Varuha človekovih pravic Republike Slovenije s tem, ko je učencu zagotovljena možnost prevoza v šolo s prihodom šele približno dve uri po začetku pouka, ni izpolnjena zahteva 56. člena Zakona o osnovni šoli (ZOsn) po zagotovitvi brezplačnega prevoza v šolo in nazaj. S tem... več
Neobičajne okoliščine terjajo neobičajne rešitve
Varuh meni, da je v nasprotju z določbami 3. člena Konvencije o pravicah otrok ter 56. in 57. člena Ustave Republike Slovenije, če otroku v nasprotju z veljavno zakonodajo ni omogočeno napredovanje v višji razred osnovne šole. Obravnavana šola Varuhovemu mnenju sicer ni izrecno pritrdila,... več
Dolgotrajnost postopkov na Direktoratu za šport Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je o vlogi pobudnika za vpis v razvid strokovno izobraženih in strokovno usposobljenih delavcev v športu iz septembra 2020 odločilo šele z odločbo iz julija 2021. Potrebovalo je tudi več kot dva meseca, da je odgovorilo na poziv Varuha... več
Kršitev: 03. člen ZVarCP - Načelo dobrega upravljanja