Potreba po učinkovitosti in preglednosti spletne aplikacije za obveščanje oškodovancev kaznivih dejanj
Varuh poudarja, da morajo biti digitalne aplikacije, kot je spletna aplikacija Policije za obveščanje oškodovancev, zasnovane tako, da učinkovito služijo svojemu namenu in zagotavljajo jasne, točne in pravočasne informacije uporabnikom. V primeru, ko te aplikacije ne izpolnjujejo teh... več
Uradni zaznamek o izvajanju opravil med pridržanjem
Varuh človekovih pravic je pri preverjanju informacij v obravnavanem primeru ugotovil nepravilnosti v uradnem zaznamku, ki ga kronološko vodijo policisti od začetka do zaključka pridržanja skladno s Priročnikom za izvajanje policijskih pridržanj. Pristojne je upozoril, da je uradni... več
Nepravilnosti v obravnavanju prijave protipravnega ravnanja
Policija mora po prejemu kazenske ovadbe oziroma predloga za pregon k zbiranju obvestil in dokazov pristopiti brez nepotrebnega odlašanja, skladno s četrtim odstavkom 147. člena ZKP pa je dolžna s kazensko ovadbo seznaniti državnega tožilca. Policist je skladno z drugim odstavkom 148.... več
Kršitev: 03. člen ZVarCP - Načelo dobrega upravljanja
Neupravičena ustavitev voznika z namenom vročitve plačilnega naloga
Vročitev plačilnega naloga ne sodi med nujne naloge policista ali med naloge nadzorstva nad nekaterimi določbami ZPrCP, zaradi katerih policist sicer lahko ustavlja voznika z modro lučjo in kratkim zvočnim signalom. Ustavljanje voznika med njegovo vožnjo v cestnem prometu na tak način... več
Kršitev: 34. člen Ustave RS - Pravica do osebnega dostojanstva in varnosti 21. člen Ustave RS - Varstvo človekove osebnosti in dostojanstva
Prezrta pritožba pobudnika zoper delo policistov
Postopek pritožbe po ZNPPol je pomemben instrument, ki prispeva k varovanju človekovih pravic, zato je tovrstnim vlogam treba posvetiti vso potrebno skrb in pozornost, predvsem pa jih je treba obravnavati skladno z določbami tega zakona. S prezrtjem pritožbe zoper delo policistov je lahko... več