ZZZS v svojem odgovoru Varuhu pojasnjuje ugotovitve Zdravstvene komisije ZZZS, da je bila zavarovančeva pritožba skupaj z zdravstveno dokumentacijo odstopljena v reševanje Zdravstveni komisiji dne 07. 01. 2019. Ta jo je isti dan tudi prejela. Senat Zdravstvene komisije je po pregledu in proučitvi dokumentacije pobudnika dne 09. 05. 2019 glasoval in odločal o zadevi ter istega dne izdal odločbo, ki je bila odpremljena dne 13. 05. 2019. ZZZS se je za daljše odločanje opravičil. Pojasnili so, da do dolgotrajnih pritožbenih postopkov prihaja zaradi kadrovskih težav na Oddelku Zdravstvene komisije ZZZS (zmanjšanje števila zaposlenih), ki jih kljub prizadevanju ne zmorejo odpraviti.
Varuh je pobudo ocenil za utemeljeno. Ugotavljamo, da so pri obravnavi pobudnikove pritožbe, od posredovanja njegove pritožbe ZZZS do njene obravnave na Senatu Zdravstvene komisije, minili dobri štirje meseci. Pojasnil ZZZS ne sprejemamo, predvsem iz razloga, ker posledice dolgotrajnega odločanja še vedno nosijo le zavarovanci. Ugotavljamo, da je ZZZS z dolgotrajno obravnavo pobudnikove pritožbe neupravičeno zavlačeval postopek in s tem kršil načelo dobrega upravljanja. ZZZS smo predlagali, da sprejme ustrezne ukrepe, da do tovrstnih zamud ne bo več prihajalo. 9.3-20/2019
Znova dolgotrajno odločanje ZZZS
Kršitev:
03. člen ZVarCP - Načelo dobrega upravljanja