Natisni vsebino

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je potrebovalo štiri leta za napačen odgovor

11.07.2017 15:16
Kategorija: Aktualni primeri, Socialna varnost - Ostalo


 

Na Varuha se je obrnila pobudnica, ki je leta 2013 Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti zaprosila za izračun zneskov prejete denarne socialne pomoči, vendar ministrstvo na njeno vlogo ni odgovorilo. Pobudnica je trdila, da je večkrat urgirala odgovor, a brez uspeha.

Po posredovanju Varuha ji je ministrstvo odgovorilo, Varuhu pa ob tem pojasnilo, da pri tako velikem številu vprašanj, ki jih prejmejo pisno in po telefonu, težko na vsa sproti odgovarjajo. Ugotovili so tudi, da pobudnica pri njih ni urgirala, kakor zatrjuje, saj bi sicer hitreje odgovorili.

Varuh je ocenil, da so štiri leta, kolikor je pobudnica čakala na odgovor, ne glede na to, ali je zanj urgirala ali ne, povsem nesprejemljiva zamuda, ki pomeni kršitev načela dobrega upravljanja. Poleg tega ministrstvo, ne beleži vseh telefonskih razgovorov klicateljev, zato ocenjujemo da tudi ne more ugotoviti, ali je nekdo urgiral ali ne.

Izpostaviti gre tudi, da je ministrstvo pobudnici poslalo napačen izračun, na kar jih je opozorila, popravljen izračun pa prejela šele po vnovičnem posredovanju Varuha. 3.0-52/2016


Nazaj
Legal information   |   Privacy   |   Contact Made by: Nova Vizija d.d.